22. siječnja 2025.
Marco Jakovljević gostovao je na Tršćanskom filmskom festivalu u sklopu panela A couple od years for US: music, cinema, art and transition in former Yugoslavia s izlaganjem posvećenim usporedbi domoljubne/mainstream i alternativne glazbe.
19. veljače 2025.
Na simpoziju Towards Transregional Art Histories Suzana Marjanić održala je izlaganje o akcionističkim praksama devedesetih u okviru nezavisnih kulturnih centara u Republici Hrvatskoj. Simpozij je održan kao prateći program uz izložbu Haptic Echo. Nature, Body, Politics in Art of Former Yugoslavia and Czechoslovakia u Gradskoj galeriji Bratislava (kustosi: Daniel Grúň, Darko Šimičić i Miško Šuvaković).

Detalj izložbe Haptic Echo. Nature, Body, Politics in Art of Former Yugoslavia and Czechoslovakia, Gradska galerija Bratislava (kustosi: Daniel Grúň, Darko Šimičić i Miško Šuvaković), veljača 2025.
13. ožujka 2025.
Održan je godišnji projektni sastanak na kojem se, uz ostalo, raspravljalo o načinima i rokovima zaštite anonimnosti sugovornika, kao i o pohrani građe u Dokumentaciji IEF-a. Sastanku su prisustvovali i studenti Odjela za etnologiju i antropologiju Sveučilišta u Zadru Dario Poznić, Iva Jambrešić, Ivana Brzović i Anja Galić koji pohađaju kolegij Terenske vježbe i terensko istraživanje pod vodstvom dr. sc. Jelene Kupsjak.
Studenti su upoznali članove istraživačkog tima i svladali praktične vještine kategoriziranja, obrade i čuvanja istraživačkog materijala i dokumenata kao što su rukopisi, transkripti te audio i vizualni zapisi. Bavili su se etičkim pitanjima vezanima uz pohranu dokumentacije te su prezentirali svoje istraživačke teme.

Godišnji projektni sastanak, ožujak 2025.
19. ožujka 2025.
U međimurskom naselju Kuršanec Bojan Mucko održao je za romsku djecu osnovnoškolskog uzrasta radionicu zamišljenu kao format osnaživanja marginalizirane djece kroz suradnju u različitim medijima (tekst, video, izvedba). Radionica je organizirana u sklopu programa Drugi film u susjedstvu s novomedijskom umjetnicom Vidom Guzmić (Studio Pangolin, Osnovna škola Kuršanec).
14. – 17. svibnja 2025.
U sklopu konferencije Partizanska umjetnost: kako misliti, kako se osjećati u organizaciji Subversive festivala i Srpskog narodnog vijeća (organizatori: Nenad Rizvanović i Nikola Devčić), Suzana Marjanić održala je izlaganje naslovljeno Padaj silo i nepravdo! Skulpturalni i zvučni performansi posvećeni ilegalcima i partizanskim snagama.
20. – 23. svibnja 2025.
Na godišnjem skupu Hrvatskoga etnološkog društva pod nazivom Teret terena – iskustva i vještine etnografskih spoznaja Zlatko Bukač je u sklopu panela Rasterećenost discipline i teret komunikacije održao izlaganje o nostalgiji kao terenu naslovljeno Nisam antropolog, ali mogu pogledati… Nostalgija kao teren. Olga Orlić je, pak, u okviru panela Arhivi: nepropitani ‘teret’ u etnološkim/kulturnoantropološkim istraživanjima predstavila rad Rasprava o ostavinskim raspravama u kojem je povezala nekadašnju i suvremenu praksu nasljeđivanja imovine te istaknula pokušaje promjena tradicionalnih načina nasljeđivanja imovine prema patrijarhalnom principu.
Studenti Dario Poznić i Iva Jambrek prezentirali su rezultat svog istraživačkog rada, provedenog pod mentorstvom suradnice projekta Jelene Kupsjak, pod naslovom Teret terena: Iskustva prelaska ulice dr. Franje Tuđmana u Zadru.

Olga Orlić na panelu Arhivi: nepropitani ‘teret’ u etnološkim/kulturnoantropološkim istraživanjima u sklopu godišnjeg skupa HED-a, svibanj 2025.
12. – 13. svibnja 2025.
Na međunarodnom znanstvenom skupu Animazione, fumetti e graphic novel nei Paesi Slavi u Bariju (Italija) sudjelovao je Marco Jakovljević s izlaganjem o hrvatskom stripu posvećenom temi ratova na području bivše Jugoslavije.
11. – 12. lipnja 2025.
U sklopu programa Maj 75 – Međunarodna konferencija povodom pedesete obljetnice prve izložbe-akcije Grupe šestorice autora Suzana Marjanić održala je izlaganje Transparent OVO JE NAŠ SVIJET Bojana Koštića kao parafraza akcije – natpisa Željka Jermana OVO NIJE MOJ SVIJET ili o čekiću i sjekiri u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu.
11. – 13. lipnja 2025.
Jelena Kupsjak sudjelovala je s izlaganjem The (Infra)Politics of PTSD: Cultural Dimensions of PTSD na Trećoj bijenalnoj konferenciji Europske mreže za psihološku antropologiju u Muensteru (Njemačka) u sklopu radionice The Writing (Co-)Lab: ENPA Pre-Conference Workshop for Graduate Students and Early Career Scholars.
18. – 20. lipnja 2025.
Na međunarodnom znanstvenom skupu *jьgra: getting serious im play, koji je organizirao talijanski Kolektiv mladih slavista (Collettivo giovani slavisti) u Napulju, Marco Jakovljević je izlagao o televizijskom kanalu OTV tijekom ratnih devedesetih.
1. – 4. rujna 2025.
Suzana Marjanić provela je u Beogradu terensko istraživanje tijekom kojeg je intervjuirala umjetnike koji su sudjelovali u Festivalu Kvir Zona i sudjelovala u studentskoj blokadi. Tijekom boravka promovirala je, na poziv multimedijalnog umjetnika Lazara Simeunovića, svoju knjigu Umjetnost performansa i kinizam.

Suzana Marjanić na promociji knjige Umjetnost performansa i kinizam, rujan 2025.
Tijekom 2025. proveden je i niz terenskih istraživanja.
Vezano uz projektnu podtemu devedesetih, provedena su istraživanja o mladima i alternativnoj sceni u toj dekadi (Zagreb i Pula, Marco Jakovljević), o počecima i razvoju nevladinog sektora (Split, Petar Bagarić), o sjećanjima na devedesete tadašnje djece i mladih (Split i Korčula, Petar Bagarić i Orlanda Obad), kao i o otocima kao utočištima u kontekstu ratnih migracija (Korčula, Orlanda Obad).
U sklopu infrapolitičkih tema, terenska su istraživanja provođena o međuodnosu permakulturnih, tradicionalnih i suvremenih praksi u ruralnim područjima (Križevci i okolica, Orlanda Obad), o queer umjetničkim praksama i studenstkoj blokadi (Beograd, Suzana Marjanić), kao i angažirano istraživanje koje je uključivalo procese medijacije između romske zajednice i gradskih instanci s fokusom na stambena pitanja (Zagreb, Bojan Mucko).