Digitalna izdanja

‘Hrvati su brend u Čileu’: diskursi uspješnosti i pripadanja

‘Hrvati su brend u Čileu’: diskursi uspješnosti i pripadanja

>>>DIGITALNO IZDANJE<<< Autorica: Sanja Đurin Knjiga “'Hrvati su brend u Čileu': diskursi uspješnosti i pripadanja" bavi se do sad nedovoljno istraženim aspektom hrvatskoga iseljeništva kao društveno i ekonomski veoma uspješne populacije, rasvjetljujući uzroke njihova uspinjanja na klasnoj

Domaći teren: sociokulturno istraživanje hrvatskog sporta

Domaći teren: sociokulturno istraživanje hrvatskog sporta

>>>DIGITALNO IZDANJE<<< Autor: Ozren Biti Riječ je o vrlo vrijednoj knjizi koja ima značajan znanstveni doprinos za razumijevanje društvenih aspekata sporta, unaprjeđenje postojećih znanstvenih spoznaja o sportu i njegovim implikacijama za hrvatsko društvo.

Narodne poslovice

Narodne poslovice

>>>DIGITALNO IZDANJE<<< Autor: Ujević, Mate Urednik/priređivač: Botica, Stipe Impresum: Zagreb, Institut za etnologiju i folkloristiku, 2011. Izdavač: Institut za etnologiju i folkloristiku • Naklada Jurčić Brojčani podaci: 220 str.

Vino, rakija, a može i limončelo

Vino, rakija, a može i limončelo

>>>DIGITALNO IZDANJE<<< Autorica: Melanija Belaj U knjizi se pokazuju simbolički i emotivni aspekti kulture obiteljske proizvodnje i konzumacije alkoholnih pića, kao i njihova uloga i važnost u konstrukciji obiteljskog, osobnog i rodnog identiteta.

Slijepi u prostoru grada

Slijepi u prostoru grada

>>>DIGITALNO IZDANJE<<< Laura Šakaja Nakladnik: Institut za etnologiju i folkloristiku i Sveučilište u Zagrebu Prirodoslovno-matematički fakultet Zagreb, listopad, 2018.